niedziela, 23 października 2016

08 "MOJE PROPOZYCJE KENZO x H&M DLA NIEJ"



Hej!
Od nie dawna możemy już zobaczyć na stronie
H&M wyczekiwaną przez wszystkich 
kolekcję KENZO x H&M.
Większość ludzi już planuje swoje zakupy, ponieważ 
w czasie sprzedaży będzie mało czasu na zastanawianie się
nad zakupem.
Informacje o szczegółach kupowania w tym roku znajdziecie
Ja dzisiaj pokażę Wam moje "perełki", które
znalazłam w tej kolekcji.
Może to posłużyć jako inspiracja do zakupów.
Sprzedaż w Polsce rusza 3 listopada - stacjonarnie o 
godz. 8:00, a online o godz. 10:00.
Link do kolekcji:


___________________________________________________________________________________________________________________






























___________________________________________________________________________________________________________________



To były propozycję, które najbardziej mi się podobają.
Mam nadzieję, że Was zainspirowałam.
Jeśli chodzi o cenę to moim zdaniem jest okazyjna,
ponieważ ceny regularne w sklepie KENZO są o wiele droższe.
PAPA <33






*business enquiries/współprace: missdarknesswork@wp.pl

** kopiowanie i rozprzestrzenianie moich postów jest karalne !!


*** post nie jest sponsorowany



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz